شما کاربران عزیز در اینجا با شرایط و قوانین استفاده از فروشگاه اینترنتی گیل کالا آشنا خواهید شد .

قوانین عمومی 

تمامی اصول و رویه های گیل کالا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان می باشد ؛ کاربر نیز باید به تمامی قوانین مربوط به کاربر پایبند باشد . در صورت تغییر هرکدام از این قوانین ، در این صفحه منتشر خواهد شد و استفاده مستمر شما کاربران عزیر از این فروشگاه به منزله پذیرفتن این قوانین و تغییرات آن ها می باشد .

تعریف مشتری و فروشنده 

مشتری به کسی گفته می شود که اطلاعات کاربری خود را در فرم ثبت نام درج کرده و سپس به ثبت سفارش و یا استفاده از خدمات گیل کالا می پردازد .
در تعریف فروشنده می توان گفت که :
فروشنده تمامی محصولات ، فروشگاه اینترنتی گیل کالا می باشد . محصولات ارایه شده در فروشگاه از تولیدگنندگان این محصولات خریداری می شود و به صورت آنلاین به فروش می رسد .

ارتباط الکترونیکی

زمانی که شما کاربران عزیز سفارش خود را در گیل کالا ثبت می کنید و خرید می کنید و یا به گیل کالا ایمیل میزنید ، شما با ما ارتباط الکترونیکی برقرار کرده اید و در صورت رعایت کلیه اصول و رویه شما قبول میکنید که گیل کالا به صورت الکترونیکی ( از طریق ایمیل و یا پیامک و سایر روش های الکترونیکی ) شما پاسخ دهد .

ایمیل و شماره تلفنی که توسط کاربر در سامانه شخصی خود ثبت می شود ، تنها موارد رسمی کاربر می باشند که تمامی مکاتبات از این روش ها صورت می گیرند .

سیاست های رعایت حریم خصوصی 

گیل کالا به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات فروشگاه استفاده می کنند احترام گذاشته و کاملا از آنها محافظت می کند .
همچنین گیل کالا متعهد می شود که از حریم شخصی کاربران خود دفاع کند و در این راستا تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه امنتر شدن استفاه از سایت را توسعه دهد و شما کاربران عزیز می توانید با استفاده از سایت گیل کالا ، رضایت خود را از این سیاست به ما نشان دهید .

ثبت سفارش در گیل کالا

  • روز کاری به معنای شنبه تا پنجشنبه هر هفته به غیر از روز های تعطیل رسمی می باشد ، که پردازش سفارشات شما عزیزان در این روز ها انجام می شود . ثبت سفارش در تمامی روز ها و به صورت 24 ساعته امکان پذیر می باشد .
  • بعد از ثبت سفارش پیش فاکتور آن به ایمیل کاربر ارسال خواهد شد و درصورتی که کاربر از سفارش خود منصرف شده باشد می تواند از طریق صفحه تماس با ما برای ما درخواست ارسال کند و ما سفارش را لغو خواهیم کرد ؛ البته فقط تا قبل از ارسال مرسوله امکان لغو سفارش وجود دارد .
  • کاربران باید هنگام ثبت سفارش تمام اطلاعات خواسته شده برای ارسال مرسوله را به درستی وارد کنند تا کالا هرچه زودتر به دست آنها برسد .
  • از آنجا که گیل کالا ، فروشگاه خرده فروشی می باشد ، در صورت عمده بودن سفارش ، تمامی مبلغ قبل از ارسال باید از طرف مشتری پرداخت شود و سپس طریقه ارسال آنها با افراد هماهنگ خواهد شد . در صورت خرید عمده می توانید از طریق شماره های درج شده در وبسایت و یا فرم تماس با ما ، سفارش خود را ثبت کنید .
  • روش های مختلفی برای ارسال کالا ، با توجه به وزن آنها در نظر گرفته شده است ؛ که کاربر می تواند هر کدام را به دلخواه انتخاب کند .

خسارت در هنگام حمل و نقل

گیل کالا همواره تلاش میکند که کالاهای شما به صورت کاملا سالم به دست شما برسد . با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات ، به هریک از شرکت های معتبر حمل و نقل تحویل داده خواهد شد و در صورت هرگونه مشکل به عهده شرکت حمل و نقل می باشد و گیل کلا در صورت تایید شرکت مربوطه ، برای تسهیل امور پیگیری خسارت را جبران خواهد کرد . آسیب های ناشی از حمل و نقل باید نهایت بعد از 24 ساعت بعد از تحویل سفارش به ما از طریق فرم تماس با ما اطلاع داده شود .

کپی رایت محتوا 

تمامی محتوای گیل کالا تماماً متعلق به گیل کالا می باشد و در صورت کپی برداری از آنها بدون ذکر منبع ، پیگرد قانونی دارد .

سیاست های قیمت گذاری 

قیمت گذاری کالا ها در گیل کالا ، مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مشتری می باشد . قیمت محصولات در گیل کالا به دلیل خرده فروشی بودن آنها ، توسط تولید کننده کالا اعمال می شود .

 

بازگشت به بالا
velit, vulputate, pulvinar id leo Donec sed ante. ut