آیا می توانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

بله ، شما می توانید مبلغ سفارش خود را در هنگام تحویل گرفتن کالا پرداخت کنید . در برخی موارد مانند سفارشات انبوه این امکان موجود نیست .

در چه شرایطی می توانم کالای خود را بازگشت دهم ؟

رضایت مشتری و آسوده خرید کردن ، برای گیل کالا مورد بسیار مهمی می باشد و به همین دلیل میکوشد بهترین و با کیفیت ترین اقلام به بدست مشتری برسد ، با این حال در صورت برخورد مسائلی همچون شکستگی و خرابی شما می توانید کالا را به ما برگشت بدهید .

چگونه درخواست مرجوعی کالا را بدهم ؟

شما می توانید از ظریق فرم تماس با ما و یا تماس با شماره پشتیبانی درخواست مرجوعی خود را ثبت نمایید و ما اقدامات لازم را بعد از تایید انجام خواهیم داد .

چگونه می توانیم سفارش خود را لغو کنیم؟

در صورتی که تصمیم به لغو سفارش خود گرفتید ، باید این کار را از طریق صفحه تماس با ما ، قبل از ارسال مرسوله به ما اطلاع دهید تا سفارش شما لغو شود و یا در قسمت سفارشات در قسمت پنل کاربری خود بر روی گزینه cancel کلیک کنید .

بازگشت به بالا